Spíler

M0 összegű játszma

Közzétéve: 2014. december 13. Szerző: Medicin

1_16.jpg

Értjük mi. Hiányzik az útdíj bevételből 39 milliárd jövőre, és ezt a kormány szerint a fizetős M0-ással és a fizetős bevezetőkkel, valamint az e-útdíj 5%-os emelésével lehet előteremteni. Vagy az is lehet, hogy máshogyan kellene. Mert ez az intézkedés senkinek sem jó. Itt vannak a mi érveink:

1. Budapest agglomeráció irányában történő terjeszkedése miatt a legtöbb bevezető és a Megyeri híd már városi útként funkcionál, budapesti közösségi közlekedés jár rajta, nem lehet kivenni a mindennapok használatából.

2. A teher- és egyéb forgalom - köztük a munkába járók egy része – Budapestet tehermentesíti, mert az M0-ás utat választja reggel vagy délután célja eléréséhez. Ezután nem azt fogja. Elképesztő forgalom lesz az így sem üres Szentendrei úton, Váci úton, Budaörsi úton, Soroksári úton, Üllői úton.

3. Az elkerülő útnak a lényege az elkerülés. Egy európai nagyvárosban sem fizetős az elkerülő.

4. Rengeteg ember jár be az agglomerációból a fővárosba dolgozni. Nekik fizetniük kell a benzint, megoldani a parkolást. Mostantól plusz egy gond, plusz egy tétel.

5. Nagy áruházak, boltok (élelmiszer, bútor, barkács, ruha stb.) az autópályák bevezetőihez épültek, így a szombati (!) bevásárlás plusz költségekkel jár majd a családoknak.

6. A Megye Kártya nem vigasz, mert eddig 0 forintba került használni az említett utakat.

Közzétéve: 2014. december 13. Szerző: Medicin

A bejegyzés trackback címe:

https://spiler.blog.hu/api/trackback/id/tr516979405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hozzászólások

komment hozzászólás